Treasure - Amethystium

很带感的一首电音哟~ 

音乐随身听:

【氛围电子】Amethystium - Treasure   

选自amethystium2008年发行的专辑《Isabliss》。音乐节奏伴随着浸入人心的女声,仿佛在诉说着久远的回忆,犹如天籁之音。

Amethystium,挪威新世纪音乐流派乐队,始建于1998年。他们的音乐在真实与臆想之间找到了恰到之处,时而传诵喃喃梵语,时而领引幽邃太空,时而渡步于远古与未来之间,令人处于一种冥想状态。

《Treasure》(珍爱)

She cast stars 'cross the hidden lake

shadowed from the skies

brilliantly in the twilight

silver tears of life

她播撒繁星去穿越

遮蔽天空的隐秘湖

黎明绽放一片灿烂

露水晶莹点缀生命


fathoms of hidden seas

in pearl black oblivion

I see the treasured light

from the dark deep below me

深沉去探寻隐秘海

在遗落的记忆深处 

我看到了珍爱光芒

闪烁自我意识深处


in silence she reaches out

to pull me

在沉默中她伸出双手

把我拉起


the darkness will cleanse my eyes

and hold me

黑暗将擦亮了我的双眼 

把我消融


from shattered silvery shells the dawn

bursts upon my eyes

take from me the gift of morning-

paradisiac light

曙光击碎苍白躯壳

唤醒沉睡双眼

赠予我黎明的恩赐——

那自天堂的光


swallowing fragments

of a blinding lambent beauty

gold sequined waters fall

from the skies high above me

满目惺忪

眩耀着轻柔摇曳的美

金光闪闪瀑布

从遥远天空垂直落下


in silence she reaches out

to pull me

在沉默中她伸出手

把我拉起


the darkness will cleanse my eyes

and hold me

黑暗将擦亮了我的双眼 

把我消融


the darkness will cleanse my eyes

and hold me

黑暗将擦亮了我的双眼 

把我消融


评论
热度(105)
© HAODADA/Powered by LOFTER